ISBN 90-430-0279-8
Prijs: 39.95
Uitvoering: gebonden
Aantal pagina's 600
|
Internet strategie 2.0, 2e geheel herziene editie (reeds eerder aangeboden)
|
Concurrentievoordeel in de digitale economie
|
Ben Tiggelaar
|
In maart 1999 verscheen Internet Strategie. Inmiddels is het DE bestseller, zowel in 1999 als 2000, met 17.000 verkochte exemplaren.
Het boek is geheel herzien en vernieuwd op basis van actueel onderzoek en de meest recente literatuur. De ideeen en visies van mensen als Evans & Wurster, Axelrod & Cohen en Cronin zijn verwerkt.
Het boek bevat 15 nieuwe internationale business cases: van de dotcom-crash, online veilingen, online banken tot de online muziekindustrie
- Behandeling van alle belangrijkste strategische internet-literatuur van de laatste drie jaar
- Een uitgebreide aandacht voor business- en managementtrends, meer strategische gereedschappen en duidelijke praktische adviezen.
De auteur
Ben Tiggelaar behoort inmiddels tot de 3 meest gevraagde sprekers in Nederland en is toegetreden tot de prestigieuze Financial Times Network Forum waarin mensen als James Belasco zitting hebben.
|
|