1.     Not Answered     Een van de belangrijkste onderdelen van prestatiebeoordeling begint voordat het gesprek begint.
The Correct Answer: Waar
 

2.     Not Answered     Prestatiebeoordelingen worden reguleringsinstrumenten, omdat werknemers geneigd zijn zich goed te gedragen op de criteria waarop ze worden beoordeeld.
The Correct Answer: Waar
 

3.     Not Answered     Specifieke doelen die eerder in samenspraak met de werknemers gesteld zijn, moeten worden gebruikt als de normen waaraan de voortgang kan worden afgemeten.
The Correct Answer: Waar
 

4.     Not Answered     Bij grafische beoordelingsschalen wordt een lijst met cruciale voorvallen gebruikt om werknemers voorbeelden te geven van specifiek gedrag dat wenselijk is en gedrag dat verbetering behoeft.
The Correct Answer: Niet waar
 

5.     Not Answered     Soms moet de norm worden aangepast, niet de prestaties.
The Correct Answer: Waar
 

6.     Not Answered     De meeste werknemers schatten hun eigen prestatieniveau aanzienlijk hoger in dan managers.
The Correct Answer: Waar
 

7.     Not Answered     Feedback is een indirecte vorm van erkenning die mensen kan motiveren tot hogere prestaties.
The Correct Answer: Waar
 

8.     Not Answered     Negatieve feedback wordt het meest waarschijnlijk geaccepteerd als deze van buitenaf komt, bijvoorbeeld de afdeling Personeelzaken, en subjectief is.
The Correct Answer: Niet waar
 

9.     Not Answered     Feedback is het meest betekenisvol als er een klein tijdsinterval zit tussen het gedrag en de feedback die iemand over dat gedrag krijgt.
The Correct Answer: Waar
 

10.     Not Answered     De productiefste feedback is beoordelend en veroordelend.
The Correct Answer: Niet waar
 
Results Reporter
Summary 0% Correct
0 %
0%
100%

Of 9 questions, here are your results:
0 correct or not graded
0 incorrect
10 unanswered
Submitted on 14/Jun/2004 at 08:02:40 EST