|
1. |
Not Answered |
Een van de belangrijkste onderdelen van prestatiebeoordeling begint voordat het gesprek begint.
The Correct Answer: Waar
|
|
2. |
Not Answered |
Prestatiebeoordelingen worden reguleringsinstrumenten, omdat werknemers geneigd zijn zich goed te gedragen op de criteria waarop ze worden beoordeeld.
The Correct Answer: Waar
|
|
3. |
Not Answered |
Specifieke doelen die eerder in samenspraak met de werknemers gesteld zijn, moeten worden gebruikt als de normen waaraan de voortgang kan worden afgemeten.
The Correct Answer: Waar
|
|
4. |
Not Answered |
Bij grafische beoordelingsschalen wordt een lijst met cruciale voorvallen gebruikt om werknemers voorbeelden te geven van specifiek gedrag dat wenselijk is en gedrag dat verbetering behoeft.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
5. |
Not Answered |
Soms moet de norm worden aangepast, niet de prestaties.
The Correct Answer: Waar
|
|
6. |
Not Answered |
De meeste werknemers schatten hun eigen prestatieniveau aanzienlijk hoger in dan managers.
The Correct Answer: Waar
|
|
7. |
Not Answered |
Feedback is een indirecte vorm van erkenning die mensen kan motiveren tot hogere prestaties.
The Correct Answer: Waar
|
|
8. |
Not Answered |
Negatieve feedback wordt het meest waarschijnlijk geaccepteerd als deze van buitenaf komt, bijvoorbeeld de afdeling Personeelzaken, en subjectief is.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
9. |
Not Answered |
Feedback is het meest betekenisvol als er een klein tijdsinterval zit tussen het gedrag en de feedback die iemand over dat gedrag krijgt.
The Correct Answer: Waar
|
|
10. |
Not Answered |
De productiefste feedback is beoordelend en veroordelend.
The Correct Answer: Niet waar
|
Summary 0% Correct |
|
Of 9 questions, here are your results:
0 correct or not graded
0 incorrect
10 unanswered
|
Submitted on 14/Jun/2004 at 08:02:40 EST |