1.     Not Answered     Efficiënte communicatie is altijd beter dan effectieve communicatie.
The Correct Answer: Niet waar
 

2.     Not Answered     Communicatie kost meer tijd dan welke andere managementactiviteit ook.
The Correct Answer: Waar
 

3.     Not Answered     Mensen ontwikkelen gewoonten in de manier waarop ze met anderen communiceren die zijn gebaseerd op gedrag dat werd bekrachtigd tijdens hun jeugd.
The Correct Answer: Waar
 

4.     Not Answered     Feedback is de functie aan ontvangerskant waarbij de boodschap wordt opgemerkt en de betekenis wordt geïnterpreteerd.
The Correct Answer: Niet waar
 

5.     Not Answered     Een kolonel uit het leger kan beter geen technisch militair jargon gebruiken als hij zich tot het grote publiek richt.
The Correct Answer: Waar
 

6.     Not Answered     Sylvia filtert als ze tegen haar leidinggevenden alleen over haar verkoopsuccessen vertelt en niet over tegenslagen.
The Correct Answer: Waar
 

7.     Not Answered     Onder actief luisteren valt aanvoelen, aandacht schenken en reflecteren.
The Correct Answer: Waar
 

8.     Not Answered     Je moet geen vragen stellen, omdat je de zender anders in verwarring brengt.
The Correct Answer: Niet waar
 

9.     Not Answered     In Nederland is direct oogcontact meestal een teken van eerlijkheid, interesse, openheid en vertrouwen.
The Correct Answer: Waar
 

10.     Not Answered     Je moet de betekenis van een buitenlandse spreker vanuit je eigen standpunt interpreteren.
The Correct Answer: Niet waar
 
Results Reporter
Summary 0% Correct
0 %
0%
100%

Of 9 questions, here are your results:
0 correct or not graded
0 incorrect
10 unanswered
Submitted on 14/Jun/2004 at 08:02:40 EST