|
1. |
Not Answered |
Specifieke doelen zijn minder onduidelijk over wat er van een werknemer wordt verwacht.
The Correct Answer: Waar
|
|
2. |
Not Answered |
Doelen moeten hoger worden gesteld dan wat een werknemer realistisch gezien kan halen om de motivatie te maximaliseren.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
3. |
Not Answered |
Om te voorkomen dat je werknemers in verwarring brengt, moeten managers nooit van de oorspronkelijke plannen afwijken.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
4. |
Not Answered |
Participatie vermindert de inzet van de werknemers voor doelen.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
5. |
Not Answered |
Feedback over de voortgang richting doel(en) is het beste als de werknemers er zelf om vragen.
The Correct Answer: Waar
|
|
6. |
Not Answered |
Alles wat een werknemer in zijn werk doet, kan en moet worden gekwantificeerd en er moet een doel aan zijn verbonden.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
7. |
Not Answered |
Vanwege hun onmiddellijkheid moeten kortetermijndoelen prioriteit hebben boven langetermijndoelen.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
8. |
Not Answered |
Als een werknemer een makkelijk doel bereikt moet dat positiever worden gewaardeerd dan als hij tekortschiet bij een moeilijk doel.
The Correct Answer: Niet waar
|
|
9. |
Not Answered |
Een concurrerende strategie die een onderscheidend voordeel oplevert, moet worden gebruikt om doelen te bereiken.
The Correct Answer: Waar
|
|
10. |
Not Answered |
Mensen accepteren doelen eerder als ze zijn gekoppeld aan de beloningen die ze graag hebben.
The Correct Answer: Waar
|
Summary 0% Correct |
|
Of 9 questions, here are your results:
0 correct or not graded
0 incorrect
10 unanswered
|
Submitted on 14/Jun/2004 at 08:02:40 EST |