|
Pearson Education Companion Website
Principes van marketing, 4e editie
|
Welkom op de Companion Website bij het boek Principes van marketing, vierde editie van Philip Kotler.
Dit boek is nog steeds het meest complete en authentieke marketingboek dat in het Nederlandse taalgebied verkrijgbaar is. De vierde editie is wederom geen één-op-éénvertaling van de Engelse editie maar een aanpassing van de oorspronkelijke tekst met voorbeelden en cases die tot de belevingswereld van de Nederlandse en Belgische student behoren. Het boek is bewerkt door Frank Broere, docent marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam.
Deze site
Op deze website vind je onder andere:
- extra cases
- powerpoints van de figuren uit het boek
- multiple-choicevragen
- een link naar de Robeco-case .
Kies een hoofdstuk in het dropdown-menu (Ga naar...), linksboven in het scherm, en kies vervolgens één van de items.
Docentenhandleiding
Voor docenten is een docenthandleiding beschikbaar. Hierin zijn opgenomen:
- lessuggesties
- voorbeeldantwoorden op de oefeningen en vragen in het boek
- antwoorden bij de extra cases op deze site
- handleiding met lessuggesties voor de bij het boek geleverde dvd.
De docentenhandleiding kan worden aangevraagd via .Via dit adres kunnen docenten ook extra actuele marketingcases (met antwoorden) en een databank met meerkeuzevragen opvragen.
|
|