In Marketing, de essentie wordt op heldere en compacte wijze marketing in de breedte behandeld. Het boek is gebaseerd op de zevende editie van Marketing - An Introduction van Kotler & Armstrong en biedt een introductie in de marketing voor studenten in het hoger onderwijs. Het is daarnaast ook een uiterst bruikbaar handboek voor professionals of geïnteresseerden die meer van de basisprincipes van marketing willen weten.
Op deze website vindt u een zeer complete ondersteuning. Per hoofdstuk worden actuele cases, vraagstukken en meerkeuzevragen aangeboden. Door middel van interactieve meerkeuzevragen kunnen studenten hun kennis toetsen. Alle figuren en tabellen zijn te downloaden. Kies het hoofdstuk waarvoor u het materiaal wilt downloaden uit het vakje linksboven.
Speciaal voor docenten zijn er nog extra PowerPoint-presentaties, vraagstukken, meerkeuzevragen, uitwerkingen en video/casemateriaal beschikbaar. Zij kunnen dit materiaal aanvragen door een e-mail te sturen aan .
Veel bestanden op deze website zijn in pdf-formaat. Om deze bestanden te kunnen lezen hebt u Adobe Acrobat Reader nodig.
|