ISBN 90-430-0619- X
Prijs: € 10.95
Uitvoering: pb
Aantal pagina's 128
verschenen op 27-11-2001
|
Tiggelaar trakteert
|
|
Ben Tiggelaar
|
Bestsellerauteur Ben Tiggelaar bewerkte en herschreef speciaal voor deze uitgave een aantal van zijn beste colums van de laatste jaren tot 18 open brieven aan directies en medewerkers. De volgende onderwerpen komen aan bod: aan het werk; kennis, creativiteit, relaties, principes op het werk, technologie, marketing, de toekomst.
"Een kruising tussen Martin Bril, Jan Blokker en Youp van 't Hek. Wie wil weten waarom Ben Tiggelaar een gevierd columnist is, moet dit boek lezen. Verplichte managementkost!"
-Jacques Ros, hoofdredacteur van ondernemersvakblad De Zaak
Over de auteur
Ben Tiggelaar is de bestverkochte Nederlandse managementschrijver van de laatste jaren. Hij publiceert al sinds zijn 19e over management en ondernemen. Aanvankelijk als journalist voor verschillende onernemerstijdschriften, later onder meer voor het gerenommeerde marketingvakblad Adformatie. Tegenwoordig is hij vooral bekend van zijn columns (in tijdschriften als De Zaak, Incentive, Emerce en Adfo.web), zijn boeken en zijn kritische bijdragen aan discussies op radio en tv. Tevens is Ben een veelgevraagd trainer en spreker in het bedrijfsleven.
|
|