ISBN 90-430-0720- X
Prijs: € 21.95
Uitvoering: pb
Aantal pagina's 248
verschenen op 24-02-2003
|
Het marketingplan
|
|
Marian Burk en Wood
|
De meeste marketing boeken verwijzen naar marketing plannen of geven aan hoe marketingplannen zijn opgebouwd. Dit boek is een how-to-do boek: hoe moet ik een marketingplan stap voor stap opstellen. Het kan gebruikt worden als stand-alone boek maar ook als supplement bij bijvoorbeeld Kotler's 'Principes van de marketing'.
KENMERKEN:
- studentvriendelijk, stap voor stap boek
- verwijst naar Marketing Plan Pro software maar kan ook stand-alone
- geeft ook raamwerk voor opstellen marketing plan
- checklists
Inhoudsopgave:
- Inleiding marketing planning
- Situatieanalyse
- Markten en consumenten
- Segmenteren, Doelgroepbepaling en Positioneren
- Doelstelling en Strategische richting
- Ontwikkelen van Marketing Strategiën en Programma’s
- Budgetteren, Forecasting en Tracking
- Implementatie en monitoring
|
|