ISBN 90-430-0828- 1
            Prijs: € 34.95
            Uitvoering: pb
            Aantal pagina's 376
            verschenen op 26-04-2004



Marketing met interactieve media  

            
Eelco Scheer
Dit boek legt een link tussen (marketing)strategie, het bijbehorende managementproces en de techniek die bij marketing met het internet en andere interactieve media komt kijken. Het boek gaat niet te diep in op de techniek maar verschaft wel inzicht in de te gebruiken technieken, zodat het managen van marketingactiviteiten op het internet doorzichtiger wordt. Veel nadruk wordt gelegd op de aansluiting tussen strategie, management en de te behalen doelen met programma’s voor multimediale interactieve marketing. Het boek is het eerste Nederlandse studieboek gericht op Nederland en West-Europa, dat de combinatie van marketing en multimedia bespreekt.

KENMERKEN:
  • Combineert strategie, management en interactieve media op een praktische wijze
  • Te gebruiken met HEO-ICT modules
  • Toegankelijke stijl en studentvriendelijke opbouw
INHOUDSOPGAVE:

1. Inleiding interactieve marketing
2. De e-businessmarkt
3. E-marketingstrategie
4. Businessmodellen
5. Toepassingen van businessmodellen
6. Interactieve televisie
7. Mobiele marketing
8. E-mailmarketing
9. Webvertising
10. Zoeken en gevonden worden op het internet
11. De bouw van een website
12. Software voor webdesign

SUPPLEMENTEN: via pearsoneducation.nl/scheer zijn powerpoints en meerkeuzevragen beschikbaar.