ISBN 90-430-0967- 9
            Prijs: € 60.95
            Uitvoering: pb
            Aantal pagina's 616
            verschenen op 19-01-2005



Marketingcommunicatie, tweede editie  

            
Joeri van den Bergh, Maggie Geuens en Patrick de Pelsmacker
'Marketingcommunicatie' biedt een volledig overzicht van de basis, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie, en dit alles vanuit een Europees perspectief. Alle instrumenten van de communicatiemix komen aan bod, waaronder reclame, public relations, sponsoring, verkooppromotie, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop en internet.

KENMKERKEN:
  • Legt de nadruk op Europese bedrijven en situaties
  • Alle instrumenten van de communicatiemix komen aan bod
  • Het bevat veel verwijzingen naar andere academische en praktijkbronnen. Studenten kunnen het boek dus als startpunt voor verdere studie gebruiken
  • Aandacht voor alle belangrijke, aan communicatie gerelateerde onderwerpen en toepassingen, zoals merkenbeleid, internet, de werking van communicatie, internationale communicatie en B2B-communicatie
INHOUDSOPGAVE:

Over de auteurs
Voorwoord
Met dan aan...
1. Geïntegreerde communicatie
2. Merkenbeleid
3. Hoe marketingcommunicatie werkt
4. Doelgroepen
5. Doelstellingen
6. Budgetten
7. Reclame
8. Mediaplanning
9. Reclameonderzoek
10. Public Relations
11. Sponsoring
12. Verkooppromoties
13. Direct marketing
14. Winkelcommunicatie
15. Vakbeurzen
16. Persoonlijke verkoop
17. E-communicatie
18. Business-to-businesscommunicatie
19. Internationale communicatie
Namenregister
Trefwoordenregister

SUPPLEMENTEN:

Op pearsoneducation.nl/depelsmacker treft u de Nederlandstalige PowerPoints aan. De Engelstalige Instructor's Manual kunt u downloaden via www.booksites.net/depelsmacker.