ISBN 90-430-1082- 0
Prijs: € 12.95
Uitvoering: pb
Aantal pagina's 160
verschenen op 14-09-2005
|
Trends
|
|
Tom Peters
|
Vrouwen zijn hot! En bij babyboomers en senioren is zo’n beetje de HELE buit te vinden!
De sleutel tot het succes van je organisatie is hoe je reageert op opkomende trends, en hoe je hun potentie benut. Creéer een strategische visie voor de toekomst met de revolutionaire ideeén van Tom Peters en Martha Barletta.
Ontdek hoe marketing gericht op vrouwen ‘de belangrijkste trend ter wereld is’.
Kom te weten hoe je de ouder wordende bevolking aanspreekt.
Overweeg strategische heroriéntering.
Tom Peters en Martha Barletta presenteren een verfrissende kijk op het zakenleven.
Over de auteurs
Tom Peters is de invloedrijkste managementauteur van dit moment. Hij wordt ook wel de goeroe der managementgoeroes genoemd. Zijn eerste boek, Excellente ondernemingen, dat hij samen met Robert Waterman schreef, werd in een poll van Bloomsbury Publishing verkozen tot het beste managementboek aller tijden. Hierna schreef hij verschillende internationale bestsellers.
Martha Barletta, auteur van Marketing to Women, is een toonaangevende autoriteit op het gebied van marketingstrategieën om vrouwelijke consumenten het hof te maken. Zij is directeur/ CEO van The TrendSight Group en een populaire spreker op congressen en hogescholen.
|
|