ISBN 90-430-0720-X
Prijs: 19.95
Uitvoering:
Aantal pagina's 248
|
Het marketingplan
|
|
Marian Burk Wood
|
De meeste marketing boeken verwijzen naar marketing plannen of geven aan hoe marketingplannen zijn opgebouwd. Dit boek is een how-to-do boek: hoe moet ik een marketingplan stap voor stap opstellen. Het kan gebruikt worden als stand-alone boek maar ook als supplement bij bijvoorbeeld Kotler's 'Principes van de marketing'.
Key features:
- studentvriendelijk, stap voor stap boek
- verwijst naar Marketing Plan Pro software maar kan ook stand-alone
- geeft ook raamwerk voor opstellen marketing plan
- checklists
Inhoudsopgave:
- Inleiding marketing planning
- Situatieanalyse
- Markten en consumenten
- Segmenteren, Doelgroepbepaling en Positioneren
- Doelstelling en Strategische richting
- Ontwikkelen van Marketing Strategië;n en Programma's
- Budgetteren, Forecasting en Tracking
- Implementatie en monitoring
|
|
|
|
|