LISTEN AND LEARN!

Uw tijd is schaars, maar u wilt u wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. De luisterboeken van Pearson Education bieden uitkomst. Thuis op de bank, op reis met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!


Luisterboek Marketing voor Dummies

Of je nu verantwoordelijk bent voor het vermarketen van een nieuw product, concept of dienst, of dat je bestaande plannen moet opfrissen; alles hangt samen met een goede marketingstrategie. Met dit luisterboek leer je een geweldig marketingplan op te stellen, zodat je je concurrentie in het stof zal laten bijten!




Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6322-2 | € 14.95



Luisterboek Managen voor Dummies

Of je nu al jaren manager bent, of nog maar net om de hoek komt kijken, de managementwereld kan behoorlijk complex zijn. Maar geen zorgen! Met dit luisterboek heb je het perfecte gereedschap in handen om mensen, projecten en teams te managen op een manier waar jij, maar ook je medewerkers beter van worden.




Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6339-9 | € 14.95



Luisterboek Verkopen voor Dummies

Elke dag kom je in situaties terecht waarin het essentieel is om effectief te communiceren, medewerking van anderen te krijgen en goed te luisteren. Met Verkopen voor Dummies van de wereldberoemde verkooptrainer Tom Hopkins, leer je onmisbare verkoopvaardigheden waarmee succes is verzekerd!




Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6315-5 | € 14.95



Luisterboek Onderhandelen voor Dummies

Elke dag stuit je op situaties waarin je moet onderhandelen. Of je nu een miljoenenovereenkomst sluit, een hoger salaris wilt of de buurman ervan probeert te overtuigen dat hij de heg moet snoeien; het is allemaal een kwestie van duidelijk en efficiënt communiceren. Leer met dit luisterboek succesvolle onderhandelingen te voeren en zorg dat je krijgt wat je verdient!




Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6346-6 | € 14.95



Luisterboek De groeimotor

Innovatie prijkt (opnieuw) bovenaan de agenda in directiekamers overal ter wereld. Maar autonome groei bewerkstelligen is het moeilijkste wat er is. Het vraagt erom te kunnen zien wat er gebeurt voordat het gebeurt!

Roland en Rogier van Kralingen introduceren hiertoe The Wheel of Innovation - een werkwijze die elk bedrijf kan leren en implementeren. Het creëren van meerwaarde volgt een aantal wetmatigheden, die in dit luisterboek samengevat worden in de Innovatie-Matrix. Deze matrix geeft u inzicht in Radicale, Grote, Slimme en Strategische innovaties.

Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6667-7 | € 19.95



Luisterboek Generatie Einstein op de werkvloer

Jongeren van nu, generatie Einstein, denken en voelen anders, vinden andere zaken belangrijk en hebben andere waarden dan volwassenen. Maar dat wil niet zeggen dat ze elkaar niet kunnen begrijpen. Sterker nog, wie er oog voor heeft en wie jongeren op een goede manier weet aan te spreken, krijgt loyale, hardwerkende, gezellige, creatieve en ambitieuze werknemers in dienst. Dit luisterboek biedt handvatten om met generatie Einstein te communiceren op een manier die wél werkt.



Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6384-4 | € 19.95



Luisterboek Internet overleven

De technologische ontwikkelingen buitelen de laatste decennia over elkaar heen. Nieuwe toepassingen gaan gepaard met steeds uitgebreidere gebruiksmogelijkheden voor steeds meer mensen. De revolutionaire jaren zestig hebben plaatsgemaakt voor een wereld waarin de keuzemogelijkheden haast onbeperkt zijn en het individu het voor het zeggen heeft. Maar zijn we wel zo gelukkig met al die vrijheid en weten we ons er wel raad mee? Cor Molenaar laat zien welke ontwikkelingen hebben plaatsgevonden en hoe je daar het meeste voordeel uit kunt halen.


Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6353-3 | € 19.95



Luisterboek Nieuwe producten bedenken

Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een grote uitdaging. Dit luisterboek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. De oplossing is gebaseerd op de VOORT®-methode, een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen.




Klik op de afbeelding om een gratis voorbeeldhoofdstuk te beluisteren!

Klik hier om het boek te bestellen.

ISBN 978-04-016-6377-7 | € 19.95