ISBN 90-430-1059- 6
            Prijs: € 47.95
            Uitvoering: pb
            Aantal pagina's 408
            verschenen op 17-01-2006



Verkoop en verkoopmanagement, 6e editie  

            
David Jobber en Geoff Lancaster
Dit boek van Jobber, bekend auteur op het gebied van marketing, nu voor het eerst in een Nederlandse vertaling. Het boek werkt op een gestructureerde manier de theorie en de praktijk van het verkoopproces door. In lijn met recente ontwikkelingen heeft het boek veel aandacht voor verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Verkoop- en verkoopmanagement is voorzien van veel oefeningen en casestudy’s, zodat de stof gaat leven voor de student.

Supplementen
Bij dit boek is, na verschijning, supplementair materiaal voor docenten verkrijgbaar. Stuur hiertoe een email naar [email protected].

Inhoudsopgave
Deel I De rol van verkoop
1 De ontwikkeling en de functie van verkoop in marketing
2 Verkoopstrategieën
3 Koopgedrag van particulieren en bedrijven
Deel II Verkooptechnieken
4 Verantwoordelijkheden en voorbereiding
5 Persoonlijke verkoop
6 Key account management
7 Relatieverkoop
Deel III De verkoopomgeving
8 De verkoopomgeving
9 Internationale verkoop
Deel IV Verkoopmanagement
10 Werving en selectie
11 Motivatie en training
12 Organisatie en beloning
Deel V Controle en beheer
13 Verkoopvoorspelling en budgettering
14 De verkoopfunctie beoordelen