WINKELWAGEN  
  Thuis en op het werk
Computerboeken
Management
Algemeen
Voor Dummies
Free stuff
Downloads
  Studieboeken
Economie, management en recht
Marketing
Techniek
Informatica
Communicatie en taal
Wiskunde en statistiek
Natuurkunde
Verpleegkunde en gezondheid
Ethiek
Biologie
Sociale vakken, psychologie en sociologie
Studievaardigheden en loopbaanontwikkeling
Vertegenwoordigers
  Pearson Longman
ELT
  Nieuwsbrief
Schrijf u in
  Informatie
Zoektips
Algemene voorwaarden
FAQ's
Geef ons feedback
 

Cool! (19 september 2008)

Nieuw verschenen bij Pearson Education: Cool! - winst door belevingsmarketing, over de Nederlandse consument en het succes van belevingsmerken.

De Nederlander kiest op een andere manier dan vijf jaar geleden. De keuze voor een merk wordt bepaald door het 'verhaal' dat het vertelt en de assocaties die de consument ermee heeft. Het merk moet 'cool' en overtuigend zijn en de eigen persoonlijkheid versterken. Cool! biedt ondernemers, managers, communicatiespecialisten en marketeers een leidraad om ook hun merk cool te maken.
Laatste nieuws

7 oktober 2008


26 september 2008


25 september 2008


19 september 2008


19 september 2008


16 september 2008


4 september 2008


3 september 2008


29 augustus 2008


25 augustus 2008