Digitale transformatie | ||||
De basis voor digitaal leiderschap | ||||
Keyur Patel & Mary Pat McCarthy |
||||
De winnende strategie is snel en flexibel. Het winnende systeem is veelzijdig en schaalbaar. Het winnende team kent volledige betrokkenheid. Neem geen genoegen met minder dan dat. Gezien de spectaculaire successen van pioniers in het elektronisch zakendoen als Cisco, Priceline.com en CMGI kan er geen twijfel meer over bestaan: de toekomst van het zakendoen is onontkoombaar gebaseerd op Internet. Maar voor veel leidinggevenden blijven er serieuze vragen over het nemen van de grote sprong in een digitale zakenwereld. In welke mate moet Internet een onderdeel van de organisatie worden? Moeten we onze e-business richten op business-to-business- of business-to-consumer-activiteiten? Hoe zal onze manier van zakendoen worden benvloed door een digitale transformatie en hoe behouden we onze sterke positie? Moet onze e-business binnen ons bedrijf worden beheerd, of moeten we het onderbrengen in een autonome afdeling? Geschreven door de grootste strategen op het gebied van elektronisch zakendoen binnen KPMG en KPMG Consulting, biedt Digitale transformatie concrete antwoorden op deze en andere cruciale vragen over wat er nodig is om te winnen in de Internet-economie en hoe u een succesvolle transformatie bewerkstelligt van business naar e-business. Digitale transformatie biedt helder inzicht in datgene wat nodig is om met succes elektronisch zaken te doen en is daarom een must voor leidinggevenden in iedere bedrijfstak. Met een voorwoord van John Chambers, President-directeur van Cisco Systems Vraag de voorpublicatie aan (zie 'catalogi') |
||||
ISBN 90-430-0341-7 Prijs: 22.95 Uitvoering: paperback Aantal pagina's 88 |