Elektronisch zakendoen | ||||
Leidraad voor een succesvolle implementatie | ||||
Dr. Ravi Kalakota & Marcia Robinson |
||||
Veel ondernemingen zijn overtuigd van de noodzaak van e-commerce en beseffen dat de grootste managementuitdaging schuilt in het succesvol afhandelen van de implementatie. Problemen met de techniek, processen en organisatie leiden vaak tot een slechte, niet-werkende structuur. De auteurs geven het management een duidelijke strategie, gebaseerd op de organisatiestructuur van de onderneming. Onderwerpen die de revue passeren zijn onder andere consumentenrelaties, supplychain-management, resourceplanning en ordermanagement. Het gaat in dit boek dus niet om het waarom, maar om het hoe. De auteur "Dr. Ravi Kalakota is een docent, spreker, auteur en consultant. Bovendien is hij oprichter en CEO van een internet start-up genaamd hsupply.com. Tevens is hij oprichter van een consultancy bureau. Marcia Robinson is momenteel directeur van dit consultancy bureau." |
||||
ISBN 90-430-0377-8 Prijs: 44.99 Uitvoering: paperback Aantal pagina's 568 |