Communiceren vanuit je buik | ||||
ode aan de authentieke manager | ||||
B. van Loon & H. Brockhus |
||||
Hoe kunnen we ons werk en ons leven spannender en leuker maken? Het antwoord op deze vraag wordt gegeven in 'Communiceren vanuit je buik; hét handboek over authentiek management en belevingscommunicatie. De auteurs Birgitta van Loon en Harry Brockhus zijn erin geslaagd een 'doe-boek' te schrijven dat leest als een roman. Terwijl iedereen de mond vol heeft van 'communicatie', richten beide auteurs zich op hoe dit nu in het écht gaat. Volgens Van Loon en Brockhus belemmert het traditionele machtsdenken in de dagelijkse realiteit een open uitwisseling van ideeën en emoties. Echte communicatie begint volgens hen dan ook met het loslaten van regels, structuren en gewoontes. Centraal hierbij staan je eigen waarden, motieven en identiteit. Dit is het allereerste boek dat beschrijft hoe managers beter kunnen communiceren en hun ervaringen uitwisselen. De vele praktijkvoorbeelden in het boek helpen daarbij. De methode waarmee je dit proces vormgeeft, noemen Brockhus en Van Loon belevingscommunicatie. Door authentiek leiderschap en een open communicatie bloeien medewerkers op. De organisatie wordt er rijker en beter van. |
||||
ISBN 90-430-0573-8 Prijs: 22.95 Uitvoering: paperback Aantal pagina's 232 |