Reclame voor Dummies | ||||
Dahl, g.r. |
||||
Geen enkele ondernemer kan zonder reclame. Immers, producten die je maakt moeten ook aan de man worden gebracht. Maar op welke manier doe je dat het best? En welke boodschap moet je in je reclame-uitingen naar buiten brengen? Reclame voor Dummies helpt je hiermee. Je leert onder andere om een reclamecampagne te maken binnen een beperkt budget. Het boek gaat in op de verschillende media zoals tv, radio, tijdschriften, brochures en dergelijke,en leert je de juiste keuzes voor jouw campagne te maken. Ook bespreekt het de verschillen tussen reclame en PR en geeft het tips en trucs voor het zo goed mogelijk besteden van het reclamebudget, hoe je moet onderhandelen en waar de kortingen te behalen zijn. De auteur Gary R. Dahl, eigenaar van Gary R. Dahl Creative Services, is een oudgediende in het reclamevak en de bedenker van de sensationele Pet Rock, een huisdier in de vorm van een steen. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over reclame en marketing. |
||||
ISBN 90-430-0649-1 Prijs: 27.95 Uitvoering: Aantal pagina's 296 |