Thuis en op het werk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studieboeken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pearson Longman
|
|
 |
|
|
|
Nieuwsbrief
|
|
|
|
|
Informatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guerrillamarketing voor Dummies
onbekend
|
|
ISBN-13 |
9789043018166 |
verschenen op |
03-09-2009 |
Uitvoering: |
P04 |
Aantal pagina's |
368 |
Prijs: |
� 27.95 |
|
|
Betreed de jungle van de guerrilla en laat je marktaandeel groeien
Wil je je potenti�le klanten op een andere, vernieuwende manier bereiken? Guerrillamarketing voor Dummies helpt je hierbij. Het geeft je munitie, intrigerende guerrillatactieken en verklapt geheimen uit het vak. De promotie van je producten en diensten zal na het lezen en toepassen hiervan nooit meer hetzelfde zijn. Cre�er een winnende aanvalsstrategie waarmee je zeker de aandacht van de klant trekt. Een waardevol en inspirerend boek waarmee je de concurrentie een stap voor bent!
Over de auteurs
Jonathan Margolis richtte de michael alan group op, inmiddels een van de beste evenementenmarketingbureaus in de Verenigde Staten. Patrick Garrigan bedenkt vernieuwende initiatieven voor de entertainmentklanten van de michael alan group.
Inhoudsopgave
Over de auteurs
Dankwoord
Inleiding
Deel I: Het is een jungle daarbuiten: wees een guerrilla
Hoofdstuk 1: De jungle binnengaan: een inleiding in guerrillamarketing
Hoofdstuk 2: Je mogelijkheden onderzoeken
Hoofdstuk 3: Guerrilla�s plannen ook: je marketingplan ontwikkelen
Hoofdstuk 4: Denken als een guerrilla
Hoofdstuk 5: Breng het zware geschut in stelling: guerrillamarketingbureaus
Deel II: Marketing op straatniveau
Hoofdstuk 6: De straat op met promotieteams
Hoofdstuk 7: De spectaculairste publiciteitsstunts
Hoofdstuk 8: Evenementen en ervaringen
Deel III: Kansen zijn overal: niet-traditionele media
Hoofdstuk 9: Lekker naar buiten
Hoofdstuk 10: Naar binnen
Hoofdstuk 11: Nieuwe media gebruiken en vernieuwen
Deel IV: Haal ze binnen: van de straat naar je site
Hoofdstuk 12: Internet effectief inzetten
Hoofdstuk 13: Je aanwezigheid op internet cre�ren
Hoofdstuk 14: Sociaal worden
Deel V: Als er een boom omvalt in het bos: de macht van de pers
Hoofdstuk 15: Je boodschappers bepalen
Hoofdstuk 16: Een eenpersoons pr-bureau worden
Hoofdstuk 17: Publiciteitsagenten en pr-mensen inhuren
Deel VI: Als jij mij helpt
Hoofdstuk 18: Ontmoeting tussen gelijkgestemden
Hoofdstuk 19: Crosspromotionele samenwerkingsverbanden
Hoofdstuk 20: Iets terugdoen: je merk aan een goed doel verbinden
Deel VII: Het deel van de tientallen
Hoofdstuk 21: Tien vrijwel perfecte campagnes
Hoofdstuk 22: Tien redenen waarom we van guerrillamarketing houden � en jij er ook van gaat houden!
Hoofdstuk 23: Tien obstakels die je moet vermijden als je op guerrilla gaat
Index
|
|