Thuis en op het werk
Computerboeken
Management
Algemeen
Voor Dummies
Luisterboeken
Free stuff
Downloads
  Studieboeken
Economie, management en recht
Marketing
Techniek
Informatica
Communicatie en taal
Wiskunde en statistiek
Natuurkunde
Verpleegkunde en gezondheid
Ethiek
Biologie
Sociale vakken, psychologie en sociologie
Studievaardigheden en loopbaanontwikkeling
Consultants
  Pearson Longman
ELT
  Nieuwsbrief
Schrijf u in
  Informatie
Zoektips
Algemene voorwaarden
FAQ's
Geef ons feedback
Home Product informatie




Guerrillamarketing voor Dummies   


onbekend

ISBN-13 9789043018166
verschenen op 03-09-2009
Uitvoering: P04
Aantal pagina's 368
Prijs: � 27.95
 
Betreed de jungle van de guerrilla en laat je marktaandeel groeien

Wil je je potenti�le klanten op een andere, vernieuwende manier bereiken? Guerrillamarketing voor Dummies helpt je hierbij. Het geeft je munitie, intrigerende guerrillatactieken en verklapt geheimen uit het vak. De promotie van je producten en diensten zal na het lezen en toepassen hiervan nooit meer hetzelfde zijn. Cre�er een winnende aanvalsstrategie waarmee je zeker de aandacht van de klant trekt. Een waardevol en inspirerend boek waarmee je de concurrentie een stap voor bent!

Over de auteurs
Jonathan Margolis richtte de michael alan group op, inmiddels een van de beste evenementenmarketingbureaus in de Verenigde Staten. Patrick Garrigan bedenkt vernieuwende initiatieven voor de entertainmentklanten van de michael alan group.


Inhoudsopgave

Over de auteurs
Dankwoord
Inleiding

Deel I: Het is een jungle daarbuiten: wees een guerrilla
Hoofdstuk 1: De jungle binnengaan: een inleiding in guerrillamarketing
Hoofdstuk 2: Je mogelijkheden onderzoeken
Hoofdstuk 3: Guerrilla�s plannen ook: je marketingplan ontwikkelen
Hoofdstuk 4: Denken als een guerrilla
Hoofdstuk 5: Breng het zware geschut in stelling: guerrillamarketingbureaus

Deel II: Marketing op straatniveau
Hoofdstuk 6: De straat op met promotieteams
Hoofdstuk 7: De spectaculairste publiciteitsstunts
Hoofdstuk 8: Evenementen en ervaringen

Deel III: Kansen zijn overal: niet-traditionele media
Hoofdstuk 9: Lekker naar buiten
Hoofdstuk 10: Naar binnen
Hoofdstuk 11: Nieuwe media gebruiken en vernieuwen

Deel IV: Haal ze binnen: van de straat naar je site
Hoofdstuk 12: Internet effectief inzetten
Hoofdstuk 13: Je aanwezigheid op internet cre�ren
Hoofdstuk 14: Sociaal worden

Deel V: Als er een boom omvalt in het bos: de macht van de pers
Hoofdstuk 15: Je boodschappers bepalen
Hoofdstuk 16: Een eenpersoons pr-bureau worden
Hoofdstuk 17: Publiciteitsagenten en pr-mensen inhuren

Deel VI: Als jij mij helpt
Hoofdstuk 18: Ontmoeting tussen gelijkgestemden
Hoofdstuk 19: Crosspromotionele samenwerkingsverbanden
Hoofdstuk 20: Iets terugdoen: je merk aan een goed doel verbinden

Deel VII: Het deel van de tientallen
Hoofdstuk 21: Tien vrijwel perfecte campagnes
Hoofdstuk 22: Tien redenen waarom we van guerrillamarketing houden � en jij er ook van gaat houden!
Hoofdstuk 23: Tien obstakels die je moet vermijden als je op guerrilla gaat

Index